lördag 15 november 2014

Höstkollage


Småkrasslig fortfarande, efter en vecka, sammanfattar det med att jag är trött på att vara trött!
Nu tackar jag hösten för en härlig tid! Även om den fortfarande är här (verkligen i Skåne) så längtar
jag efter december och all jul som väntar, såklart. Och visst är den på framfart - inte minst hos en
av mina favoritbutiker, Svenskt Tenn.


1. Mitt vernissage i Malmö hos Lohme Artdesign, det var otroligt kul med mycket folk! Två av
mina tavlor hann inte ens mellanlanda hos mig innan de befann sig på en annan utställning i
Malmö - restaurang Moccasin 2. Jag startade min blogg! 3. 
Tack och hej till alla promenader
och löprundor i lövtäckta promenadstråk.
 4. Tillbringade min första höst som förlovad med 
världens bästa man! (Här lika anonym som Batman..) 5. Tränat på kameran. 6. Dagens brunch, 
jag är faktiskt fenomenal på pannkakssmet...Nu vill jag ha snö!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar